Genel Kraliyet Haberleri — 21 Kasım 2012

 

Balmoral Şatosu İngiltere Kraliyet ailesinin neredeyse her üyesi için rahatlama, kendini dinleme yeridir. Hatta Kraliçe Elizabeth Diana’nın öldüğünde bile İskoçya’daki bu şatodaydı. Zira şato Kraliçe Victoria’nın sayesinde 1852 yılından beri İngiltere Kraliyet ailesine aittir. Bu şatoyu Kraliçe Victoria satın aldığı için kraliyet ailesinin özel malıdır, devlete veya dönemine göre hükümdara ait değildir. Yani gün gelirde Windsor’lar dışında başka bir aile bile tahta çıksa bu şato Windsor’lara aittir.

İşte bu belgesel size Balmoral’ın özelliklerini, hikayesini,  aile ve İskoçya için neden değerli olduğunu anlatıyor.

YENİ HABERLER

Pura Vida Bracelets

Pura Vida Bracelets

Aralık 22, 2013
Banc Sabadell

Banc Sabadell

Kasım 23, 2013
Yozgat Blues

Yozgat Blues

Kasım 23, 2013
Bitstrips

Bitstrips

Kasım 23, 2013

Paylaş

About Author

admin

(12) Okuyucu Yorumları

  1. İngiltere topraklarının çoğu da Kraliçe’nin şahsi malı değil mi?

    • Merhaba :) Evet aslında öyle; ama, olmayan bir çok yerde mevcut tabi. İngilterede ailenin malları ve halkın malları olarak ayrılıyor.

      • Anladım peki bu topraklar üstünde hakimiyeti var mı? Yani Sembolik olarak mı onların yoksa yasal olarak mı? Çok soru sordum sabah sabah :D

        • Hahahaha :D Olur mu öyle şey tabi soracaksınız :) İskoçya tüm Britanya’da bulunan devletler gibi meşruti krallıkla yönetiliyor, yani devletin başı Kraliçe Elizabeth; ama, 1999′dan bu yana Scottish Executive adı altında bir hükümetleri var. Kendilerine ait bayrakları, başkentleri var. Halkın bir çoğu özgürlükçü; ama, İskoçya’nın yakın zamanda bağımsızlığını alması öngörülen bir durumda değil. Kraliçe’ye devam anlayacağınız :D

          • Şimdi daha iyi anladım :)

  2. izleyelim bakalım bu kötü havalarda yapacak bişey yok zaten

  3. Su servetlerin cogu Kate’e gececek olmasi ne uzucu

  4. İskoçya ile halen kavgalılar mı?

    • Merhaba Ezgi Hanım :) Kavgalı değiller; ama, gerginler diyelim. İnsanlar her daim özgürlük istiyor bunu önlemek imkansız.

      • Doğru haklısınız :)

  5. Şatoya bak yaa rüya gibi

  6. Balmoral hakkında bilgi bakınıyordum belgeseli iyi oldu

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current day month ye@r *